سلب مسئولیت دامپزشکی

اعلامیه سلب مسئولیت دامپزشکی

ما توصیه نمی کنیم

سلب مسئولیت دامپزشکی: وبسایت https://bleed.ir به عنوان یکی از سانترهای ترجمه و چاپ کتاب هلدینگ ترجمک، مطالب و کتاب هایی را عرضه می کند که حاوی اطلاعات کلی در مورد اختلالات دامپزشکی حیوانات و درمان و مداخله در مشکلات طبی و درمانی حیوانات است. این اطلاعات توصیه و تجویز نیست و نباید به عنوان چنین رفتاری تلقی شود.

ما تضمین نمی کنیم

اطلاعات دامپزشکی عرضه شده در https://bleed.ir بدون هر گونه ضمانت تلویحی یا ضمانت صریحی ارائه می شود. https://bleed.ir به هیچ وجه ضامن صحت یا اصالت مطالب ارائه شده در رابطه با درمان و مداخلات دامپزشکی در کتاب ها و مطالب ارائه شده در https://bleed.ir نمی باشد.

بدون تاثیر و تداخل در کلیت بند فوق، https://bleed.ir تضمین نمی کند که:

الف) اطلاعات دامپزشکی ارائه شده در https://bleed.ir دائماً در دسترس بوده و یا اصلاً در دسترس خواهد بود. یا

ب) اطلاعات دامپزشکی ارائه شده در https://bleed.ir کامل، واقعی، دقیق، به روز و یا غیر گمراه کننده باشد.

استفاده برای کمک به اقدامات حرفه ای

شما نباید به اطلاعات موجود در https://bleed.ir به عنوان جایگزینی برای توصیه های دامپزشکی ارائه شده توسط دامپزشک یا سایر مراقبین حرفه ای مراقبت های بهداشتی اعتماد کنید. اگر سؤال خاصی در مورد هر موضوع دامپزشکی دارید، باید با دامپزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های دامپزشکی حرفه ای مشورت کنید.

اگر فکر می کنید ممکن است حیوان شما از هر گونه بیماری رنج می برد، باید فورا به دنبال مراقبت های دامپزشکی باشید. به دلیل اطلاعات موجود در https://bleed.ir هرگز نباید درخواست مشاوره دامپزشکی را به تأخیر بیندازید، توصیه های دامپزشکی را نادیده بگیرید یا درمان دامپزشکی را قطع کنید.

محدود بودن مسئولیت ما

شما به عنوان کاربر ثبت نامی یا بازدید کننده مهمان بلید، مسئولیت اقدامات و رفتار خود را پذیرفته و موافقت می کنید که بلید در قبال خسارات ناشی از یا مربوط به اتکا به و یا استفاده از هر یک از اطلاعات دامپزشکی ارائه شده در https://bleed.ir مسئول ندانید.

علاوه بر این، شما موافقت می کنید که اطلاعات پزشکی که در https://bleed.ir خوانده اید را برای شخص ثالث تکرار نکنید، زیرا ممکن است شخص ثالث این سلب مسئولیت را نخوانده باشد و اخطارهای مربوط به دریافت اطلاعات را درک نکرده باشد.

اگر اطلاعات دامپزشکی عرضه شده در https://bleed.ir را خوانده، برای شخص ثالثی، چه از طریق کتبی، الکترونیکی یا شفاهی تکرار کنید، موافقت می‌کنید که خسارات ناشی از آن را به ما پرداخت کرده و از ما در برابر هرگونه ادعای خسارت ناشی از آن دفاع ‌کنید.

به عنوان کاربر ثبت نامی یا مهمان بلید، شما موافقت می کنید که مسئولیت کلیه خسارات ناشی از بکارگیری اطلاعات و مطالب عرضه شده در بلید را پذیرفته و بلید را از هر گونه ضمان یا مسئولیت عاری می دانید.


آخرین بروزرسانی: August 31, 2023