قانون کپی رایت

قانون کپی رایت هزاره دیجیتال

Digital Millennium Copyright Act یا DMCA

قانون کپی رایت: به https://bleed.ir («سایت») خوش آمدید. ما به حقوق مالکیت معنوی و هوشی دیگران احترام می گذاریم همانطور که انتظار داریم دیگران به حقوق ما احترام بگذارند. بر اساس قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال، بند 17، کد ایالات متحده، بخش 512(c) و حق کپی رایت بین المللی، دارنده مالکیت معنوی و مادی یک اثر یا نماینده وی می تواند درخواست حذف یک مطلب از سایت را برای موارد زیر ارسال نماید.

به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که طبق مفاد «بندر امن» DMCA در برابر ادعاهای نقض مزبور مصونیت داشته باشیم. برای ارسال ادعای نقض حسن نیت به ما، باید اخطاریه ای را برای ما ارسال کنید که اطلاعات زیر در آن الحاق شده باشد:

اطلاعات لازم برای درج در درخواست

  1. امضای فیزیکی یا الکترونیکی مالک حقوق معنوی و مادی (یا نماینده و شخصی که مجاز است از طرف مالک اقدام کند).
  2. هویت اثر دارای حق نسخه برداری که ادعا می شود نقض شده است.
  3. هویت مطالب مورد لطمه که باید حذف شوند و اطلاعاتی که به طور منطقی کافی است تا به ارائه‌دهنده خدمات اجازه دهد مطالب را پیدا کند. [لطفاً URL صفحه مورد نظر را ارسال کنید تا به ما در شناسایی کار منتسب به توهین کمک کنید]؛
  4. اطلاعات تماس هر دو طرف (شما و ناقض حق کپی رایت)، این اطلاعات باید کافی باشد و امکان تماس با شخص مذکور را فراهم سازد، از جمله نام، آدرس فیزیکی، آدرس ایمیل، شماره تلفن و شماره فکس شما.
  5. لایحه ای مبنی بر اینکه طرف شاکی با حسن نیت باور دارد که استفاده از مطالب توسط نماینده مدعی مالکیت حق چاپ غیرمجاز است
  6. لایحه نشانگر صحت اطلاعات موجود در لایحه درخواست رفع نقض، همراه با گواهی به قبول مجازات شهادت دروغ، طرف شاکی مجاز است از طرف مالک کپی رایت اقدام کند.

در صورت اثبات به نقض حق کپی رایت و مالکیت مادی یا معنوی یک اثر، وظیفه پیگیری به عهده طرفین بوده و سایت در این رابطه مسئولیتی ندارد.

کلیه درخواست های حذف مطلب از سایت از طریق فرم تماس با ما دریافت خواهد شد و درخواست های ارسالی از کانال های دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

فرد درخواست کننده می پذیرد که در صورت لزوم، سایت اطلاعات هویتی وی را در اختیار فرد متشاکی و ناقض حق کپی قرار خواهد داد.

پاسخگویی به ادعای مالکیت هوشی و مادی یک اثر

اگر پیغامی دریافت کردید که از شما بخاطر نقض مالکیت یک اثر شکایت شده است یا اثر و مطلب شما از سایت حذف گردید، می توانید طی نامه ای جوابیه خود را برای بررسی بیشتر تسیلم نمایید.

در این جوابیه اطلاعات هویتی و مشخصات فردی، مدارک و اسناد مبنی بر مالکیت مادی یا معنوی اثر، لایحه درخواست بازگرداندن مطالب خود را بگنجانید و از طریق فرم تماس با ما  ارسال کنید.

تکرار تضییع حقوق دیگران

ما نقض کپی رایت را خیلی جدی می گیریم. به هیچ وجه با نقض مالکیت هوشی یا مادی اثر دیگران موافق نیستیم. در صورت تکرار این موضوع، بطور کامل شخص یا نهاد ناقض حقوق دیگران از سایت برای همیشه منع خواهد شد.

اصلاحات

بلید این حق را برای خود محفوظ می دارد که محتوای این صفحه را برای رسیدگی به درخواست های DMCA و بیان سیاست های بلید در هر زمانی و به هر دلیلی اصلاح و به روزرسانی کند. به مخاطبان توصیه می کنیم که بطور دوره ای به این صفحه مراجعه و مفاد آن را مطالعه نمایند.

تماس با ما

در صورت مواجهه با هر گونه مشکل، داشتن سئوال یا پیشنهاد برای سیاست حریم خصوصی و مالکیت اثر در بلید، از طریق فرم تماس با ما  با مدیریت سایت در تماس باشید.


آخرین بروزرسانی: August 30, 2023